Monday, January 15, 2007

BİZİ BİZ YAPAN SEÇİMLERİMİZ (Shad Helmsletter)

* Seçimleriniz yalnızca size aittir
* Yaşamda başınıza pek çok şey gelebilir ama önemli olan sizin pek çok şeyin başına gelmenizdir.
* Yaşamınızı kendi tercihlerinizle yaşamayı seçmek, sahip olabileceğiniz en büyük özgürlüktür.

KİMSİNİZ VE NE İSTİYORSUNUZ?

* Yalnızca seçme hakkınızı kullandığınızda, değişme hakkınızı da kullanabilirsiniz.
* Geçmişteki tercihlerimizi yaratan programlanışımızdı, geleceğimizin programlarını yaratacak olansa bugün yapacağımız seçimlerdir.
* Size yalnızca bir seçim hakkı verilseydi: Seçmek ya da seçmemek, Hangisini seçerdiniz?...
* Kazara yaptığınız seçimler, planlayarak yaptığınız seçimler kadar önemlidir.
* Başka bir insanın seçimi, sizin için düşüneceğiniz başka bir seçenekten daha öte bir şey değildir.
* Bilinçli seçim ---- net sonuç
* Seçimle sürülen yaşam kadar mükemmel bir yaşam yoktur.
* Bir günde bin küçük seçim olabilir. Hepsi önemlidir.
* Seçtiğiniz her ne ise hoşlansanız iyi olur. O sizin tercihinizdir.
* Bir sorununuz olduğunda, bir seçim yapın... daha iyi hissedeceksiniz.
* Geçmişteki seçimlerinizin ne olduğunu bilmek istiyorsanız, kendinize ve sürdüğünüz yaşama bakın. Gördükleriniz, yaptığınız seçimlerdir.
* Yol boyunca daha fazla doğru seçim yapmış olsaydınız, yaşamda neleri başarabileceğinizi kim bilebilir...
* Bazı insanlar yakınarak yaşamayı seçerler. Diğer insanlarsa yaşamayı seçer...
* Neyi seçeceğinizi ve nasıl seçeceğinizi öğrenmek, alabileceğiniz en önemli eğitim olabilir...
* Duygunun kızgınlığı içinde yaptığımız seçimler başka bir güne bırakıldığında çok daha iyi olacaklardır...
* Zihninizin en sessiz fısıltılarını dinleyin; size en çok yardımcı olacak seçenekleri anlatıyorlar...
* Yönümüzü belirleyen yaptığımız büyük seçimlerdir. Varacağımız noktaya bizi ulaştıran ise yaptığımız küçük seçimlerdir...
* Geçen her günle seçenekleriniz gelip gidecektir. Onlar bir mücevher kutusunda, her biri keşfedilmeyi bekleyen elmaslar gibidir.
* Sevgi- Başarı- Mutluluk bir seçimdir...
* Başarmayı seçenler hiç seçmeyenlerden daima daha başarılı olurlar...
* Cennetin en üst makamları kesinlikle orada olmayı seçmişlerle doludur...
* Bir seçim yapmak için zaman ayırmak zorundaysanız ayırın...·






BİZİ BİZ YAPAN SEÇİMLERİMİZ (II)

GÜCÜNÜ BELİRLE
Ben Güçlüyüm**Ben Güçlü Değilim

DÜRÜSTLÜĞÜNÜ BELİRLE
Ben Dürüstüm**Ben Dürüst Değilim

KENDİNE GÜVENİNİ BELİRLE
Kendime Güvenirim**Kendime Güvenmem

HEDEFİNİ VE YÖNÜNÜ BELİRLE
Hedefimi ve Yönümü Seçtim** Hedefimi ve Yönümü Seçmedim
<
BAŞKALARINI OLDUKLARI GİBİ KABUL EDİP ETMEMEYE KARAR VER
Başkalarını Olduğu Gibi Kabul Ediyorum**
Başkalarını Olduğu Gibi Kabul Etmiyorum

KENDİ KARARLARINI KENDİN VERİP VERMEMEYE KARAR VER
Kendi Kararlarımı Kendim Veriyorum**
Kendi Kararlarımı Kendim Vermiyorum

KENDİ EYLEMLERİNDEN SORUMLU OLUP OLMAMAYA KARAR VER
Kendi Eylemlerimden Sorumluyum**Kendi Eylemlerimden Sorumlu Değilim

DOĞRUYU YANLIŞTAN AYIRIP AYIRMAMAYA KARAR VER
Doğruyu Yanlıştan Ayırmak İçin Daima Elimden Geleni Yapacağım**
Doğruyu Yanlıştan Ayırmamayı Seçiyorum

İNANDIĞIN ŞEY UĞRUNA ÇALIŞIP ÇALIŞMAMAYA KARAR VER
İnandığım Şey Uğruna Daima Çalışmayı Seçiyorum**
İnandığım Şey Uğruna Çalışmamayı Seçiyorum

HATALARINDAN ÖĞRENİP ÖĞRENMEMEYE KARAR VER
Hatalarımdan Öğrenmeyi Seçiyorum**
Hatalarımdan Öğrenmemeyi Seçiyorum

SEVMEK VE SEVİLMEK KONUSUNDA KARAR VER
Sevmeyi ve Sevilmeyi Seçiyorum**
Sevmemeyi ve Sevilmemeyi Seçiyorum

YAŞAMIN HER DETAYI İÇİN SEÇME HAKKINI KULLANMAYI SEÇ
Seçim Yapmayı Seçiyorum**
Seçim Yapmamayı Seçiyorum

No comments:

Bu yazıya Not Ver !