Friday, November 16, 2007

En iyi antivirüs programı hangisi ?

en iyi antivirüs

Virüsler,wormler,spyware,phising saldırıları derken internetin suyunu çıkarmaya başladılar.Bunun içinde artık antivirüssüz bilgisayar kalmadı artık.Antivürüs programı kullanıyorsunuz fakat ne kadar iş yarıyor?
İlk başta bazı antivirüsler hakkında ufak bir eleştri;
İlk olarak PC alanlara genellikle verilen antivirüs norton dur.Bu programa antivüs demek bile yanlış olur.Norton antivirüs bilgisayarınızı aşırı derecede yormakla kalmayıp,bunun yanında şimdiye kadar bişey yakaladığıda görülmemiştir.:)Eğer bilgisayarınızda yüklüyse,başkalarının yanında “ben norton kullanıyorum,bişey olmaz bana” deyip gülünç duruma düşmeyin :D
Bir diğer sıklıkla kullanılan antivirüs ise Kasperskydır.Bu programın veritabanı(tanıdığı virüs çeşidi) bayağı sağlam olsada bilgisayarınızı çok fazla yorar.Eğer oyunlara meraklıysanız ve bilgisayarınızın donanımlarıda pek içaçıcı değilse bunuda tavsiye etmiyorum.
Peki hangi antivirüs programını kullanmalıyım ?
Şiddetle tavsiye ettiğim antivirüs programı Nod32.Bu programın şimdiye kadar yakalıyamıyıpta başka antivirüslerin yakaladığı bir zararlı program görmedim.Veritabanı olduğukça geniş olmakla birlikte kendini sürekli güncelliyor.Bu sayede piyasaya yeni çıkan bir virüs veya worm vs.. yı kolayca tanıyabiliyor.
Çoğu antivirüste karşılaşılan problemlerden biride bulduğu virüsü silememesi.Nod 32 bu yönden oldukça başarılı bir program.
Ayrıca Nod 32 2006 ‘nın en iyi antivirüsü seçildi.
Kendimi reklam yapıyor gibi hissettim.Eğer kafanızda nod32 den komisyon alıyorum düşüncesi varsa bu düşünceyi silin aklınızdan .Yok böyle bişe :D
Nod 32 yi burdan indirebilirsiniz.

No comments:

Bu yazıya Not Ver !