Saturday, February 24, 2007

Microsoft’un yeni hedefi robotlar

IMG_3491

Microsoft robotlar için ilk işletim sistemi Microsoft Robotics Studio’yu çıkardı. Windows tabanlı işletim sistemi amatör robot kullanıcılarını hedefliyor.

ZDNET

Güncelleme: 07:46 ET 14 Aralık 2006 Perşembe

LONDRA - Kişisel bilgisayar pazarının gelişmiş ülkelerde doyuma ulaşmasıyla Microsoft, kendine yeni bir gelişme alanı buldu; robot sistemleri. Windows tabanlı işletim sistemi özellikle çok gelişmiş olmayan daha çok robot teknolojisi meraklılarının bir robotu kontrol etmeleri ve çeşitli işler yaptırmaları gibi uygulamalara olanak veriyor. Microsoft, robotlar için işletim sistemi Robotics Studio’nun şimdiye dek internetten 100.000 kez indirildiğini açıkladı. Robot amatörleri için tasarlanan yeni işletim sistemi Microsoft Robotics Studio’nun fiyatı 399 dolar.

No comments:

Bu yazıya Not Ver !